Zakaj surfam?

Večkrat sem že dobila vprašanje Zakaj surfam? Težko je na kratko opisati občutke ob vožnji po valu, ko odmisliš vse kar te teži in si osredotočen samo na vožnjo. Veselje ob napredku in srečo po dobrem sešnu je težko opisati z besedami. Želja po novih surf tripih, sešnih se stopnjuje. Začaran krog.

Nekaj časa nazaj sem dobila dober nasvet: če val ne pride do tebe, pojdi ti do njega. Na podlagi tega nasveta sem hitreje napredovala in se več gibala. Ocean mi je naklonil več valov, ali pa sem si jih naklonila sama? Pomembno je biti ob pravem času na pravem mestu, pa je lahko pedlanje odveč, saj te val sam vzame s sabo. Tudi potovanja do valov sovpadajo z nasvetom, da se ti približaš valu.  ”Travel is the only thing you buy, that makes you richer.” Izkušnje, dogodki, uživanje v surfanju te napolnijo z energijo. Nobene slabe vremenske razmere te ne spravijo v slabo voljo.

Ker moram do valov vedno potovati in je čar surfanja v tem primeru tudi neko potovanje, ki te pripelje do valov. Če pa bi imela valove za hišo, ali bi bila še tako zagreta?

Nek fant s portugalske, ki surfa je prišel na Erazmus v Slovenijo. V državo brez valov. Ne razumem? Doma ima na vrtu valove in pride v Slovenijo študirat. Samo to je tako, kot za nas smučanje/boardanje, ki ga imaš veliko časa na razpolago, pa vseeno ne greš vsak dan na sneg. Tako tudi on doma ne gre vsak dan v vodo.

Po poškodbi porebrne mrene sem zaradi bolečin odšla šeenkrat h zdravniku. Ob podatku, da je prišlo do vnetja zaradi surfanja mi je zdravnik natvezil par moralnih. ”A nič ne razmišlaš o prihodnosti? To ni šport zate! Prehitro boš prestara za ta šport! Kaj pa otroci in prihodnost?” Ob vseh teh vprašanjih se mi je obračalo v želodcu in sama pri sebi sem si mislila smo: ”Upam da se preselim nekam daleč, kjer ni čudno če pri 23-ih surfaš, nimaš službe in odideš na večmesečna potovanja.” njemu pa nisem rekla nič. Nisem se pripravljena ustalit, dobit službo in ne potovat. Vem, da majhen procent ljudi v življenju počne točno tisto, kar ga veseli, v čemer uživa. Vsi smo prisiljeni delati, da preživimo. Denar je sveta vladar, pa bi si želela da ni tako. Ko bom dobila službo bom pač delala, trenutno pa nisem pripravljena na to. Imam občutek, da moram prepotovati in se naučiti še ogromno.

Surfanje ti ves čas nekaj daje, nikoli ne odvzema. Ko surfaš si srečen. 

UJUekipa 2013 029

IMG_8226

Leave a Reply

